Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Ο πιό γλυκός πειρασμός μου!!

Στα 19 μου είχα μια σχέση που μετρούσε τότε 3 χρόνια...Με τον Σάκη μεγαλώσαμε μαζί,όταν αποφασίσαμε να κάνουμε σχέση ήμασταν δύο έφηβοι που πήγαιναν στο ίδιο λύκειο.Ο χρόνος μας ένωνε όλο και περισσότερο στα 18 μου έχασα κ τους δύο γονεις μου σε ένα δυστύχημα...Με στήριξε,με φρόντισε...Κ όμως όσο μεγάλωνα ένιωθα κάτι να μου λείπει...Ήθελα να ερωτευτώ,να ζήσω καινούργιες εμπειρίες...Ποτέ μου όμως δεν είχα φανταστεί οτι θα μπορούσε να συμβεί στην πραγματικότητα πίστευα ότι ο έρωτας ανήκει στις ταινίες του σινεμά...


Όλα ξεκινησαν μια ζεστή μέρα του Σεπτέμβρη,ο Σάκης μου είχε προτείνει να περάσω να τον πάρω από το γυμναστήριο...Μπήκα μέσα κάθησα στο σαλονάκι κ περίμενα να έρθει...Η πόρτα άνοιξε κ τότε είδα για πρώτη φορά τον Αποστόλη,ήταν ένας καστανόξανθος κούκλος γύρω στο 1.75,πολύ γυμνασμένος εκείνη την στιγμή τα έχασα,τα πάντα πάνω του μου άρεζαν...Λίγα λεπτά αργότερα ο Σάκης μας σύστησε,εγώ κόλλησα στα πράσινα μάτια του εκείνος ευγενικός μου χαμογέλασε...Την υπόλοιπη μέρα ήμουν χαμένη,τον σκεφτόμουν συνέχεια...Όσο απίθανο κ αν φαίνεται τον είχα ερωτευτεί...


Οι μέρες κύλησαν κ σιγά σιγά επανήρθα στην καθημερινότητα μου...Ένα πρωινό ενώ μισοκοιμόμουν,άκουσα το κουδούνι της πόρτας,κοίταξα το ρολόι κ χωρίς να σκεφτώ πολυ κατευθήνθηκα προς την εξώπορτα ενοχλημένη...Ο Αποστόλης στεκόταν μπροστά μου,νόμιζα οτι ονειρεύομαι..."Καλημέρα Φένια,χίλια συγνώμη για την ενόχληση σε ξυπνησα ε?Χθές ο Σάκης πήρε καταλάθος τα κλειδιά μου σου είναι εύκολο να μου τα δώσεις?"...Αμέσως τον προσκάλεσα μέσα,έφτιαξα καφέδες κ πιάσαμε συζήτηση,μιλούσαμε 3 συνεχόμενες ώρες,ανταλλάξαμε αριθμούς κ αποχαιρετιστήκαμε.


Από εκείνη την μέρα μιλούσαμε με μηνύματα κ τηλέφωνα συνεχώς εκείνος ήταν Δόκιμος Αστυφύλακας κ τον συμβούλευα τόσο για προσωπικά οσο κ για επαγγελματικά θέματα,το ίδιο κ αυτός είχαμε γίνει πλεον απαραίτητοι ο ένας στον άλλον...Οι μήνες περνούσαν κ έφτασαν τα γενέθλια του Σάκη,προσκαλώντας όλους τους φίλους κ γνωστούς δεν παρέλειψα τον Αποστόλη...Την ημέρα του πάρτυ είχα προσέξει ιδιαίτερα την εμφάνιση μου,απο το πρωί σκεφτόμουν την συνάντηση μας...Όταν τον είδα ήταν ακόμη πιο όμορφος...


Όλο το βραδυ καθόμασταν μάζι μιλούσαμε,γελούσαμε κ φλερτάραμε μου μιλούσε για την κοπέλα του,κ συγχρόνως με κοιτούσε με έναν τόσο ερωτικό τρόπο...Ήμουν σίγουρη οτι αν ήμασταν μόνοι μας ως τώρα θα είχαμε φιληθεί εκατοντάδες φορές..Την έντονη στιγμή μας όμως είχε προσέξει κ ο Σάκης τον οποίο απέφευγα ερωτικά το τελευταίο διάστημα...Επιστρέφοντας σπίτι άρχισε να με φιλάει,να με διεκδικεί εγώ απομακρύνθηκα με την δικαιολογία οτι ήμουν κουρασμένη...Ο καυγάς που ακολούθησε δεν είχε προηγούμενο...Με κατηγορούσε,μου φώναζε "Θες άλλον??Λέγε...Δεν αντέχω άλλο έτσι...Κάθε βράδυ ξαπλώνω δίπλα σου κ δεν μπορώ ούτε να σ'αγγίξω...Τί έχει αλλάξει Φένια??Με απατάς??"...Δεν ήξερα τι να του πώ έφυγα σαν κυνηγημένη του είπα οτι χρειαζόμουν λίγο χώρο κ κατέφυγα στο σπίτι της κολλητής μου...


Το ίδιο βράδυ στον ύπνο μου έβλεπα να κάνουμε έρωτα με τον Αποστόλη...Φώναζα το ονομά του...Ξύπνησα ιδρωμένη κ είπα στην κολλητή μου "Είμαι ερωτευμένη με τον φίλο του Σάκη,τον Αποστόλη...Τι να κάνω???Τον θέλω τόσο πολύ...Πώς επέτρεψα στον εαυτό μου να συμβεί αυτό???"Εκείνη με αγκάλιασε κ μου είπε "Ηρέμησε κ κοιμήσου Φενάκι μου αύριο θα τα συζητήσουμε όλα"

  1. Ο πιο γλυκός πειρασμός μου.
  2.  Ο πιο γλυκός πειρασμός μου (Μέρος 2ο)  
  3. Ο πιο γλυκός πειρασμός μου(Μέρος 3ο)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό άρθρο

Unknown είπε...

Η αυριανή ημέρα είναι σοφότερη από το σημερινό βράδυ, οπότε ο έρωτας μπορεί να περιμένει.